teisipäev, mai 30

Imerohi

Külm on Kailule jälle liiga teinud ja seoses sellega seadsin sammud apteegi poole, et otsida veidi leevendust tatisele ninale ja ragisevale köhale.
Väljusin apteegist väikese pudelikesega. Koju jõudes pudelit lähemalt uurides avastasin, et olin kogemata kombel komistanud imerohu otsa!
Ma pole üldsegi kade inimene ja jagan oma avastust ka kõigi huvilistega:).

Mida kõike saab ravida/paremaks muuta EUKALÜPTIÕLIga:

GRIPP, KÜLMETUSHAIGUSED
elementaarne - tilgutada siia sinna, sisse hingata ja lähebki kohe paremaks. eriti atraktiivne tundus mõte panna lusikatäis vannivette ja seal siis mõnuleda. Nimetet õli pidi olema osoonirikas - seega kergendama hingamist:)
Igatahes Kail on nüüd nagu üks ringi roomav eukalüptioksake:)

LIHASE- JA LIIGESEVALUD
määri, hõõru, masseeri ja valu kaob nagu pühitult:)

HÜGIEEN
hea suuloputusvahend - tilguta vette ja loputa suud või tilguta hamaharja peale ja terveks päevaks on garanteeritud, et sinu tarka juttu saadab meeldiv aroom:)
peanaha verevarustuse parandamiseks määri õli pähe.
kui tegemist on salasuitsetajaga, kes tahab vabaneda reetvast tubakasuitsust, tasub proovida õli õhuvärskendavaid omadusi.

SAUNAS
piserda sauna - mmmmmm, milline mõnus aroomisaun!
võtab kätelt, riietelt, vaipadelt, nahast mööblilt raskesti eemaldatavad plekid, mustuse ja halva lõhna
ka närimiskummist ebasoovitavates kohtades on võimalik imetabaselt vabaneda

Ja lõpuks see, mille pärast mina algselt selle õli järgi läksin:
"SOBIB KASUTAMISEKS KÕHNALAMBIS".

Mul küll kõhnalampi ei ole, aga kui saaks kuidagi eukalüptiõli kõhnalambis kasutades kõhnemaks, siis kaaluks sellise lambi soetamist...

Antud hetkel aga kasutan seda imerohtu tagasihoidlikus lõhnalambis...

4 Comments:

Blogger tbu said...

Ei tea, kas ta laiscuse puhul ka aitab?
Saad äkki kuidagi proovida, enne kui ma ostma lähen?

5:54 PM  
Blogger Siilikene said...

kindlasti aitab:)
see ikkagi nii universaalne asi. peaaegu nagu vanasti viin eestlasele:)
mina nt olen hakanud väga usinalt kõiksugu ajakirju selle uimas lugema. enne olin eriline lohe ja passisin vaid arvuti taga. nüüd lugesin just ühe fotoajakirja läbi ja väga huvitav oli!
Nii et julgen soovitada:)

10:51 PM  
Blogger tbu said...

ma oma konservatiivsuses ;) jääksin järeleproovitud viina juurde, ei ole neid aroome ka nii palju vaja.
igal juhul sain sult praegu idee nädalapäevad tagasi ilmud foto-eri läbi lugeda.

4:11 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

10:57 PM  

Postita kommentaar

<< Home