reede, aprill 21

Vanad eestlased

Tegin plaani heegeldada endale kott. Selle uudise peale koogiti päevavalgele vana kera takunööri, torgati mulle pihku ja arvati, et sellest tuleb midagi ilusat. Ma siis asusin pusima. Nöör on kange ja takune. Pärast paari esimest silmust olin ma juba kaetud kahtlaselt saepuru meenutava prahiga. Ja lisaks sellele panin tähele, et olin hakanud silmuseid loendama automaatselt võro keeles... Imelik.... nöör ise pärineb Saaremaalt...
No ja järgmine kord, kui oma heegleduse kätte võtsin, hakkas peas kummitama Labajala valss... Ei tea... see kõik on vist vanade esiemade poolt sinna nööri sisse punutud... kuidagi nakkav... aga samas - nüüd mõistan ma vanade eestlaste hingeelu kohe palju paremini:)

1 Comments:

Blogger tbu said...

Sa võta see heegeldus Tartusse tulles kaasa - ma ei tahaks kuidagi ilma jääda sellest hetkest, kui kanepitakunöör su Tuljakut tantsima paneb ;)

12:12 AM  

Postita kommentaar

<< Home