kolmapäev, märts 29

Tants ja tagaajamine... kuid siiski - peamiselt ikka tants:)

Halleluuja!!!
Rõõmus oli minu eilne päev. Rõõmus.
Kõige muu hea ja parema kõrval käisin ma eile 2. korda kõrval majas tantsimas. No see oli võrreldes esimese korraga nagu öö ja päev.
Ütlen vaid - ma tantsisin!
Eelmisel korral oli minu roll pigem abiõpetaja suhteliselt kobajalale, kuid siiski õppimisvõimelisele noormehele, kelle ainuke probleem oli see, et ta polnud ilmselt kogu oma pika ja viljaka elu jooksul tantsimist veel õppida jõudnud. Täitsa mõistetav seega, et me rohkem üritasime, kui tantsisime.
Seekord aga - lubaga kinnitada - ma tantsisin! Algajate tantsukursustel juhtub seda harva ja seda toredam vaheldus see on. Tantsupartner loomulikult ei vajanud algõpetust. Ta oli oma "kooli" juba varem läbi käinud. Mul ei olnud vaja palju rohkem teha, kui vaid lasta ennast juhtida :). Sain taas erakordselt elavalt teadlikuks, miks mulle selline eneseväljendusvorm nii väga meeldib.
Tõesti, äärmiselt ilus lõpp eilsele hallile kevadpäevale.

3 Comments:

Blogger Siilikene said...

oh pagan... mitte kaks korda vaid teist korda...
me ikka kord nädalas vihume tantsida... :)
tere tulemast "Siki keelevääratuste parandamise klubisse"...

2:49 PM  
Blogger tbu said...

Peaks vist ka end teisipäeviti Tallinnasse vedama. Siin pole mingit tantsupalavikku.

9:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Tahaks ka tantsukursustele:( Sügisel õnnestus käia nii 6-7 korda, aga sellega asi piirduski.. Usu mind, ma üritasin. Ma tõesti üritasin!

Piret

P.S. Nagu näed, loen küll, aga nimeline regamine ja account`i tegemine tundub nii aeganõudev protseduur olevat, et pole õnnestunud endast "jälge" jätta. Täna aga avastasin anonüümse:) kommentaari jätmise võimaluse

10:55 PM  

Postita kommentaar

<< Home