neljapäev, märts 16

Mõned asjad ei muutu...

Ajasin täna juttu vana hea sõbraga. Täitsa tore oli, sest pole temaga karistamisväärselt kaua suhelnud. Ta on ikka sama abivalmis, nagu alati. Muu jutu sees täheldas ta aga, et ma pole vist juukseid värvinud... No vot siis :) Ega ma pole nehhh... ja pealegi - antud hetkel on minu ametlikuks diagnoosiks "imetamisudu"... mitte et ma üldse kunagi oleks tehnikast väga palju taibanud... aga praegu kohe eriti vähe... ja ma kohe kardan ette ja taha, et nagunii on nii keeruline, et ma ei saagi aru saama...

Nii et ma olen endiselt blond arvuti omanik:)

2 Comments:

Blogger tbu said...

Ma olen vist ka hirmus blond, aga su jutus oleks nagu mingi lünk või link puudu. Mis tehnogeniaalsusega sa hakkama said siis, et juuksevärv teemaks tuli?

9:08 PM  
Blogger Siilikene said...

millegi erilisega ma igatahes hakkama ei saanud:). lihtsalt küsisin ühe äärmiselt lihtsa vastusega küsimuse :)
a kust ma pidin aimama, et vastus nii lihtne ja loogilline on:)

11:39 AM  

Postita kommentaar

<< Home