laupäev, märts 11

Blogindus

Imelikud asjad need blogid - sisuliselt ju ikkagi inimese päevik, mida peaks kirjutama vaid iseendale, aga samas - kui juba netti loodud, siis loogiliselt tuleb arvestada, et seda loevad ka teised inimesed. Aga ikkagi on mul imelik mõelda, et ma kogemata kombel avastasin ühe inimese ja tema päeviku, keda ma juhuslikult tean. See juhuslikult-teada-inimene peab päevikut, mida ta teiste inimeste eest ei varja. Ja ta ei tea, et ka mina seda loen. Ta ei tea, et isegi kui ta nimesid ei nimeta, saan ma tema mõtteist ikkagi aru... Kas need inimesed, kellest ta päevikus nii avalikult räägib, ja kelle ma ära tunnen (ja ilmselt ka paljud teised), ka teavad, et neist niimoodi kirjutatakse?
Kas ma peaks oma uudishimu taltsutama ja enam mitte lugema? Kuigi see päevik on avalikult välja reklaamitud...

2 Comments:

Blogger tbu said...

Kasuta seda võimu, mida sellise informatsiooni omamine sulle annab. Kurjasti.

10:13 PM  
Blogger tbu said...

Aga tegelikult võiks ta selliseid asju pigem sellisesse päevikusse kirjutada, millele terve maailm ligi ei pääse.

10:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home