neljapäev, jaanuar 26

Kiitus möödunud aegadele ja võõrkeelte õppimisele

Täna selgus, et 4 kuud Taani rahvaülikoolis ei olegi maha visatud aeg:) - nimelt arendasin tänaval edukalt taanikeelset vestlust.
Seisan mina pahaaimamatult Kailu vankriga Nyhavn´i tänaval ja ootan veebussilt tulevat Otti, kui lähenevad kaks lõbusas tujus meesterahvast ja jäävad minu juures seisma.
Areneb sisukas vestlus, mille jooksul mehed arvavad, et ma neist tõesti ka aru saan:)
No tegelikult ma isegi sain, sest jutt oli lihtne ja loogiline - ikka lapsest, tema pisidusest ja soost jms. Nii et kasutasin kogu oma olematut taanikeele sõnavara. Lõpuks hakkas meestele koitma, et ma vist puhastverd taanlane küll ep ole... Pakkusid, et ju ma siis norrakas olen:)) Pidin neid valgustama, et ma hoopisiki ühest teisest kaugest kaunist riigist pärit olen:)

1 Comments:

Blogger tbu said...

Nad ilmselt lihtsalt arvasid, et selline taanlaslikult heledapäine ja mitte ülemäära jutukas noorik saab ainult skandinaavlane olla.
Aga tegelikult ajasid taani keele isu peale :P

6:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home