pühapäev, jaanuar 8

Jälle sport :)

Ma ise ka ei usu, kui sportlik nädalavahetus see on olnud. Tänast päeva alustasime taas talitugitoollispordiga, mis ei pakkunud küll liiga suurt elamust. Klassikasprint tundus kuidagi eriti kaootiline vaatemäng. Ju ma olen pikatoimelise eestlase võrdkuju - ma hakkan alles sõitu sisse elama ja nimesid-nägusid kokku viima, kui ongi juba kõik läbi. Tuleb tunnistada, et isegi naiste 10 km on minu jaoks veel veidi lühike distants. Vaja ikka nii 15 või 30 km ette võtta - siis saab mõnuga sporti nautida. Ilmselt oleks minu jaoks tõeline maiuspala Vasa Loppeti jälgimine:))

Edasi viis meie tee aga kummalisse kuplialusesse ujulasse, kus me Otiga vahetustega ujumas käisime. Ikka nii, et kõigepealt mina sisse ja sulistama, samal ajal, kui Ott Kailuga tegi kuiva trenni lähedal asuvas pargis. Ja siis toimus teatepulga vahetus.
Ma täitsa kohe ujusin... sest mida muud sa ikka üksinda basseinis teed... eriti, kui bassein on 90cm kõrgune... isegi niisama mõnuleda ei saanud. Eks seal oli ka täismõõtu inimestele bassein, aga ma ei tahtnud kellelegi külje alla pugeda, nii valisin üksinda laiutamise nimel konnatiigi:)

Trennipäevale pani punkti üle poole tunni kestnud kiirkõnnis kodumarss lapsevankriga - Kailu söögiaeg lähenes ähvardava kiirusega:) Jõudsime napilt enne näljakisa...

2 Comments:

Blogger tbu said...

Oled sa kindel, et sul mingit spordineedust pole? Ole valvas! Sport on ohtlik :D

7:10 AM  
Blogger Siilikene said...

Eks ka näputreening võib väga häid tulemusi anda:))
Mind piitsutab aga tagant hirm, et kui ma praegu piisavalt trenni ei tee, siis jään tulevikus oma tütrekesest maha... see hakkab kindlasti nii kiiresti eest vudima, et ma näen ainult päkkasid välkumas:)) (Nii ma siis eile alustasin ka õhtuseid jooksutrenne:) )

12:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home