pühapäev, august 20

Tere!

Näed siis, ei olegi möödunud liiga palju aega, kui ma juba tagasi arvuti man.
Vahepeal veetsin päevi ja öid nii Saaremaal kui Lõuna-Eestis.
Oli kosutav.
Tehtud järeldused:
1. Saaremaal on hea rahulik elada.
2. Ka Lõuna-Eestis võiks elada.
3. Küll need metsavennad laulsid ikka palju.
4. Selleks aastaks on igasugune marjade korjamise isu kadunud. Minu poolest võivad nad põõsasse jäädagi.
5. Elukesel Kuperjanpovi pataljonis pole väga vigagi.

Mitu nädalat taas Kailuga kahekesi ise-hakkama-saamist on tekitanud meelsuse "meri põlvini", ehk siis - ma olen superinimene ja saan kõigega ise hakkama. Selle hulluse tulemusena registreerisin ennast Tallinna sügisjooksule jooksma 10 km. Peaks vist ennast enne veidi vormi ajama, kuna ma pole veel kordagi nii pikka maad maha jooksnud. Aga ehk siis 2. septembril ongi esineme kord:). Igatahes käisin täna hommikul taas Kadrioru pargis jooksmas, et veidi võhma tekitada. Ilmselt oleks minu praegust treenituse astet arvestades sobivam 4 km kepikõnd:).
Aga mul on veel 2 nädalat aega ennast elu tippvormi saada:).

2 Comments:

Blogger tbu said...

Tubli, kes vähemalt algust teebki, sest minu kahenädalane treeningtsükkel on siiani sisaldanud vaid täpselt ühte Ihaste ringi :D Rohkem nagu tugitoolisportlase mõõt.

9:50 AM  
Blogger Siilikene said...

ma käisin täna jälle ;), nii et ma ka 2 ringi jooksnud.
aga palju tööd on veel ees...

12:17 PM  

Postita kommentaar

<< Home