neljapäev, oktoober 12

Kavalpea Kail


Tuleb tunnistada tõsiasja, et 1-aastane ilmakodanik kavaldas üle 26-aastase inimese (ehk siis minu...). Nimelt lugesin ma paksust targast ameeriklaste kirjutatud raamatust (mida ma ju sinisilmselt sõnasõnalt tõepähe võtan ;) ), mis moodi ühel värskel ilmakodanikul hambad nagu väikesed herneterad üks haaval õigel ajal ja õiges kohas suhu tulevad. Kailu hammaste ajalugu algas täpselt nagu raamatus kirjeldatud - kõigepealt alla 2, siis ülesse - kokku juba 4. Edasi veel 2 - ülesse. Nii et jäin pikisilmi ootama järgmisi kikusi alla poole, et asi oleks ikka sümmeetriline (nagu mulle meeldib). Ootasi ja ootasin, piilusin ja piilusin, aga hammastest polnud haisugi.
Viimasel paaril päeval on Kail olnud aga pahur ja tema kohta üllatavalt jonnakas. Eile õhtul võtsin ta nagu vibu sülle ja asusin uurima, mis tal seal suus tegelikult toimub. Ja võta näpust! Ma leidsin 2 uut hammast, mis juba täitsa korralikult lõikunud. Aga hoopiski mitte sealt, kust mina neid ootasin. Nii et Kail kasvatas endale ülemisse hambaritta salaja juurde 2 purihammast nigu nihuti.
Minu esimene mure oli kohe tormata targa raamatu juurde ja kindlaks teha, ega see mingi anomaalia ei ole. Äkki alumisse ritta nüüd enam hambaid ei tulegi?! Enda rahustuseks lugesin aga, et kõigil lastel ei tulegi hambad by-the-book, vaid tulevad enne ülesse ja siis alla.
Selge - Kail on endiselt täiesti normaalne ilmakodanik, mille üle minul on ainult hea meel:).