neljapäev, september 21

Liiga ilus

Kas te olete kohanud inimest, kes on liiga ilus? Mina olen.
Ma tean ühte Klassikaliselt Ilusat Meest. Sellist meest, kes võiks elada üks kõik mis ajastul, ja teda peetakse ikka ja alati ilusaks. Alates kiviaja küttidest-korilastes, ristisõdijatest valgustajateni, rääkimata revolutsionääridest, rahvuslastest, kodanlikest-natsionalistidest, keskerakondlastest Rüütli-toetajateni.
Kord-paar kvartalis näen ma teda linnas. Ja valus on vaadata. Sest ta on südantpahaksajavalt Klassikaliselt Ilus Mees. Ma arvan, et tema elu on raske. Ma ei tahaks tema nahas olla (rääkimata sellest, et ma nagunii ei tahaks mees olla...)
Ta on lihtsalt liiga ilus.

1 Comments:

Blogger tbu said...

Sa lihtsalt pead mulle rääkima, KES !!! (võib ka personaalse, pika ja põhjaliku e-mailiga ;))

12:26 AM  

Postita kommentaar

<< Home