reede, aprill 20

Suitsuandur

Olen tulihingeline suitsuanduri pooldaja. Sellepärast käisin alates majja kolimisest peale Otile peale, et ta riiulil vedeleva suitsuanduri lakke kinnitaks. Ma polnud lihtsalt meie küttekehaga veel sina-peale saanud, nii et kartsin, et korraldan kergesti vingumürgituse kogu oma perekonnale.
Alguses tõstsime suitsuanduri minu südamerahustuseks kamina äärele seisma. Mingil määral täitis ta oma funktsiooni sealgi.
Ometi jõudis Ott lõpuks ka nii kaugele, et kinnitas eile õhtul suitsuanduri lakke.
Täna tuletas läbilõikav piip-piip mulle seda rõõmuhetke meelde.
Piip-piip tuli aga sellest, et ma tegin süüa.....

4 Comments:

Blogger Kaarin said...

:D
kohusetundliku kodanikuna pean sulle meenutama, et suitsuandur siiski ei hoiata vingu eest, seega peaks üks vidin veel olema...
noh ja siis muidugi, et kuidas OMETI söök suitsema hakkas? :D

9:47 PM  
Blogger Siilikene said...

ei hoiatagi?
no vähemalt suitsu eest siis...
ja nagu ma teada sain, ka kõrbenud saia eest...

1:29 PM  
Blogger tbu said...

ma ei olegi ainus, kes toitu kõrvetab :)

1:58 PM  
Blogger Kaarin said...

mhmmmh jaa :) tuleb panna veel teine jublakas ja siis on kena kindel olla! ja siis vöid HOOGA kohe kokata :D

8:27 PM  

Postita kommentaar

<< Home