neljapäev, juuni 28

Pahupool

Mõnikord ma solvun väikeste asjade peale... Näiteks, kui ma olen 4 kuud (lugesin näppude peal kokku, sest tundus, et seda on tegelikult vähemalt aasta) ennastsalgavalt tegutsenud ja pole ikka veel kõikke selgeks saanud. Näiteks heidetakse mulle ette, et ma protokollin liiga korralikkult. Peaksin veel vähem kirja panema... (Võrreldes mõne teise org-i koosoleku protokollimisega teen nagunii vägivaldset lühendamist.) Nüüd siis öeldakse, et protokollis tuleb kasutada lihtlauseid! Ma ei oska lihtlausetega kirjutada!!! Mis minust niimoodi saab? Elu on ikka ebaõiglane küll. Hakkan juba arvama, et ka minu kohta võiks kasutada ütlust: "liigne agarus on ogarus"...

3 Comments:

Blogger tbu said...

Pealegi kirjutad sa neid oma liit- ja põimlauseid kohati vigaselt, nii et täiesti mõtetu mutt. Pane aga kohe amet maha! (Kõike ja korralikult käivad ühekordsete k-dega) :D

Üldiselt on aga nii, et kommenteerida julgetakse ainult neid, kes niigi väga tublid ja kes end nendest märkustest üldse puudutatuna ei tohiks tunda. Protokolli lauseehitus on lõppeks üks tühine teema selle kõrval, et meil oleks motiveeritud liikmeid ja vahvaid üritusi. Kas pole?

2:53 PM  
Blogger Siilikene said...

ah, mingge te ka kõikk kkuupeale....

5:26 PM  
Anonymous Anonüümne said...

just nii! :D

10:55 AM  

Postita kommentaar

<< Home